Welkom by MijnZwemschool Sint Nyk!

Een dorpse zwemschool, waar we graag op een vriendelijke manier met elkaar (zowel kinderen als ouders) omgaan. Onze groepen bestaan maximaal uit 9 leerlingen en wij geven les op vrijdagmiddag, zaterdagmiddag en zondag de hele dag. Onze klanten komen uit de regio’s: Emmeloord, Heerenveen, Wolvega, Akkrum, Sneek, Joure, Terhorne, Lemmer, Balk. Leeuwarden.

Wij zoeken nog een zweminstructeur voor de zondagmiddag. Ben je zweminstructeur of heb je iets met zwemmen en kinderen, en zou je de opleiding willen doen, mail of bel ons dan vooral.

Snel starten voor Zwemles A?
We hebben nog ruimte in de volgende groep:
zaterdag 14.30 – 16.00 uur, startend op 31 augustus 2024

Zwemt je kind elders, maar is de zwemles niet dat wat je verwacht had?
Voor zij-instromers hebben wij plek. Je kunt een mailtje sturen naar Eva: sintnicolaasga@mijnzwemschool.nl of stuur een appje naar Femke: 06 – 33 212 544.

Heb je een kind met veel waterangst?
Dan is onze Spetterclub dé plek! Op zaterdag van 12.30 – 13.15 uur

Heeft je kind al een zwemdiploma, maar gaat het zwemmen niet goed?
Blijft hij/zij moeizaam boven water? Dan is onze Zwemclub perfect!
Op vrijdagmiddag en zatedagmiddag van 17 – 18 uur werken wij de zwemslag van je kind bij.

Je kunt je kind aanmelden via ons inschrijfformulier.