Welkom bij MijnZwemschool Gorredijk

De expert in kindvriendelijke zwemlessen

Je bent op zoek naar zwemles. Er komt een flashback bij je binnen van een haak, een veel te strenge badmeester en enorme groepen met kinderen. Bel je met het eerste zwembad in de buurt? Is dit het juiste zwembad? Wil je dat voor jouw kind?

Het kan ook anders.

Leuker

Er is niks vervelender dan een kind mee te moeten sleuren naar zwemles… Bij ons staat kindvriendelijkheid op nummer 1. Hierdoor heeft jouw kind altijd zin in zwemles en kan het zwemmen sneller en beter aangeleerd worden.

Sneller

Als ouder kun je kiezen voor een traject dat het best bij jouw kind, maar ook bij jouw schema. Kies de lessen op de dag en tijd die voor jullie goed uitkomt! Wil je nog sneller? Of vind je het leuk om samen met jouw kind te oefenen? Ga dan veel met je kind samen zwemmen.

Beter

Naar de kant terugkomen is het allerbelangrijkst. Jouw kind zwemt daarom iedere eerste les van de maand, een deel van de les, met kleren aan.

We hebben door de jaren heen al verschillende verhalen van ouders gehoord, van kinderen die zelf naar de kant terug zijn gekomen door deze aanpak. Deze kinderen hadden nog geen zwemdiploma, maar wisten zich al wel te redden. Daar zijn we uiteraard trots op…maar vooral blij om.

Veiliger

We werken met “drijfpakkies”. Bij binnenkomst op de zwemzaal heeft jouw kind altijd meteen zijn eigen drijfpakje aan. Omdat de rits op de rug zit, kunnen de kinderen het pakje niet zelf uitdoen.

Zie je onze aanpak zitten?

Meldt jouw zoon/dochter dan vandaag nog online aan.

Heb je nog vragen? Bel of mail gerust…

We helpen je graag.

Spetterende groet, Eddy en Peter

MijnZwemschool Gorredijk

Wat anderen zeggen over MijnZwemschool Gorredijk:

“Mijn zoontje ging eerst naar een andere zwemschool. Iedere week ging hij met pijn in de buik, huilend naar de les. Hij kreeg weinig aandacht en we kwamen geen stap verder. Sinds we hier zijn, gaat hij met sprongen vooruit. Dit komt door de échte aandacht die kinderen krijgen en steeds weer herhaling van de juiste techniek. Mijn zoontje gaat nu huppelend naar les, heeft plezier. Daar zijn we jullie ontzettend dankbaar voor!”

Trees Schepers

“De docenten van MijnZwemschool die in Beetsterzwaag les geven zijn allemaal zeer bedreven in hun vak. Daarnaast straalt de liefde voor het vak er vanaf. Bovendien zijn ze vol aandacht voor ieder individueel kind en dat maakt dat, ondanks de groepslessen, je als ouder toch het gevoel krijgt dat je kind privéles krijgt. Ze bepalen zeer adequaat wanneer je kind aan het afzwemmen toe is, zodat als ze eenmaal een diploma hebben behaald, dit document ook echt waarde heeft! Bovendien maken ze van het afzwemmen een echt feestje. Met ander woorden hulde aan het docenten team.”

Bert Dercksen, papa van Mart

“De oudste was een jongen die moeite had met grote groepen en presteren onder toezicht en kon moeilijk omgaan met veranderingen. Bij zwemles bij jullie ging dit top. Kleine groepjes, aandacht voor elk kind in de groep én wat wij heel erg fijn vinden is dat het afzwemmen in hetzelfde bad is. De kinderen zelfvertrouwen geven en verbeterpunten op een positieve manier aangeven, glas half vol ipv half leeg. Na deze super ervaring is onze jongste in maart begonnen met zwemles en ze is januari net 4 geworden en heeft een lichte taalbeperking op sociaal gebied waardoor ze dingen niet durft te vragen of moeite heeft met directe vragen aan haar,maar ze kijkt naar elke vrijdag uit en ondanks haar jonge leeftijd doet ze het super. “Juf zei dat ik het goed deed mem!” En dat met een stralende lach van oor tot oor. Ik raad iedereen mijn zwemschool aan. Een top bedrijf met heel fijn en deskundig personeel! Dikke 10+ van ons.”

Fam. Stoelwinder. Ouders van Jannes en Fenna