Welkom bij MijnZwemschool Leeuwarden

De expert in kindvriendelijke zwemlessen

Je bent op zoek naar zwemles. Er komt een flashback bij je binnen van een haak, een veel te strenge badmeester en enorme groepen met kinderen.

Het kan ook anders.

Leuker

Er is niks vervelender dan een kind mee te moeten sleuren naar zwemles… Bij ons staat kindvriendelijkheid op nummer 1. Hierdoor heeft jouw kind altijd zin in zwemles en kan het zwemmen sneller en beter aangeleerd worden.

Sneller

Als ouder kun je kiezen voor een traject dat het best bij jouw kind, maar ook bij jouw schema past.

Reguliere lessen van 45 minuten.
Speedy lessen van 90 minuten.

Wil je toch nog sneller? Of vind je het leuk om samen met jouw kind te oefenen? Kom dan naar het gratis oefenzwemmen.

Beter

Naar de kant terugkomen is het allerbelangrijkst. Jouw kind zwemt daarom iedere eerste les van de maand, een deel van de les, met kleren aan. (Survival-les)

We hebben door de jaren heen al verschillende verhalen van ouders gehoord, van kinderen die zelf naar de kant terug zijn gekomen door deze aanpak. Deze kinderen hadden nog geen zwemdiploma, maar wisten zich al wel te redden. Daar zijn we uiteraard trots op…maar vooral blij om.

Veiliger

We werken met “Drijfpakkies”. Bij binnenkomst op de zwemzaal heeft jouw kind altijd meteen zijn eigen drijfpakje aan. Omdat de rits op de rug zit, kunnen de kinderen het pakje niet zelf uitdoen.

Zie je onze aanpak zitten?

Meldt jouw zoon/dochter dan vandaag nog online aan.

Heb je nog vragen? Bel of mail gerust… met Ellen.
Ellen helpt jou graag bij de keuze van een juiste dag, tijd en product.

Spetterende groet, Ellen, Eddy en Peter

MijnZwemschool Leeuwarden

Per september is er nog ruimte in de SPEEDY groepen:
Op zaterdag om 15:30 uur 7 plekken vrij
Op zondag om 14:00 uur 5 plekken vrij