Huisregels

Als u zich allen aan deze regels houdt, zal het er voor u, ons en de kinderen alleen maar duidelijker en plezieriger op worden.

1. Er is 1 leerkracht met 1 groepje in het bad. Om veiligheidsredenen moet er daarom altijd tenminste 1 ouder blijven zitten.
  2. Kinderen en ouders kunnen niet eerder dan 5 minuten voor aanvang van de les de zwemzaal betreden.
  3. Eventuele dringende vragen kunt u stellen aan het einde van de les, wanneer de kinderen spelen. Voor minder dringende zaken kunt u mailen naar groningen@mijnzwemschool.nl
  4. Graag schoenen op de gang. De kleedkamer en zwemzaal alleen betreden met slippers of blote voeten. Bij uitzondering worden er blauwe schoenhoesjes verstrekt.
  5. Het geslacht van de ouder bepaalt de keuze voor de kleedkamer, dit i.v.m. met bewoners van de Leyhoeve die gebruik maken van het bad of doelgroepen waarbij ouders meezwemmen.
  6. De kinderen s.v.p. voor de les laten plassen
  7. De kinderen vlak voor de les laten douchen i.v.m. hygiëne
  8. U dient verder ten aller tijde de aanwijzingen van de lesgevers of de mensen van de Leyhoeve op te volgen