Tarieven

Speedylessen

Speedy lessen duren 90 minuten. Hierbij wordt een A diploma vaak binnen een jaar behaald. Het Speedy pakket bestaat uit een A+B diploma.

Tijdens het speedy pakket worden de lessen op een leuke speelse manier gegeven en zijn de kinderen plezier aan het maken terwijl ze de zwemslagen leren.

Tijdens het A-diploma werken we met verschillende niveau’s(badjes). Bij het behalen van een niveau krijgen de kinderen een gekleurd bandje wat natuurlijk ontzettend motiveert.

De kosten voor het speedy pakket zijn opgedeeld in 14 termijnen. Elk termijn is 75,- euro en bij de eerste maand berekenen we 1 keer 35,- inschrijfgeld. Totaal bedrag: 1085,- euro.

Zeemeermin zwemmen

Wij bieden cursussen aan voor het zeemeermin zwemmen. Hierbij krijgen de kinderen een echte zeemeermin staart aan en leren ze om langer onder water te blijven. Ook leren ze leuke truckjes onder water en boven water met de staart aan.

De cursus bestaat vaak uit 2 tot 3 maanden en de kosten hiervoor zijn 38,- per maand.

Mail of bel met ons om te kijken wanneer er weer een cursus wordt georganiseerd.

Zwemfeestje

Wij verhuren ook het bad voor leuke zwemfeestjes! Hierbij hebben wij speelgoed liggen voor de kinderen en is de glijbaan natuurlijk aan!

Onder toezicht van een van onze medewerkers en ouders die erbij kunnen blijven kan er veilig gezwommen worden. Kinderen die natuurlijk geen A-diploma hebben dienen drijfmiddelen om te hebben.

Het bad wordt verhuurd voor 60 euro per uur.