VIZ staat voor Veelzijdig In Zwemonderwijs.

Zwemonderneming VIZ is in 2003 opgericht door twee pas afgestudeerde studenten van de Academie Lichamelijk Opvoeding, Eduard Tromp en Peter van Dasselaar

De zwemschool is toen begonnen met het aanbieden van een Turbocursus voor B in de Herfstvakantie. Al snel kwamen daar vaste uren in de Blauwe Golf te Leeuwarden bij.

Doormiddel van een positieve drive en goed ondernemerschap is Zwemonderneming VIZ gewoDSC_0134rden tot wat het nu is: Een positieve professionele zwemschool met een betrokken leiding en medewerkers met vestigingen in Leeuwarden, Beetsterzwaag, Groningen, st.Nicolaasga en Ter Apel.

Begin 2012 heeft Zwemonderneming VIZ, als initatiefnemer en mede-oprichter, het samenwerkingsverband MijnZwemschool gesticht. Hiermee willen we onze uitstraling en professionaliteit nog verder uitbouwen en ontwikkelen. Sinds die dag gaan we door het leven als MijnZwemschool VIZ….IMG_4114