Peuter/kleuter

Peuter/KleuterSurvival is geschikt voor kinderen tussen 2,5 en 6 jaar die nog niet op zwemles kunnen. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het een heel goede voorbereiding is op zwemles.

In eerste instantie maken wij jouw kind watervrij. (durft onderwater en kan tegen spetters) Het moet vooral heel leuk zijn om in het water te zijn.

De kinderen leren vervolgens om zelf naar de ouder of naar de kant te zwemmen, waarbij de oefeningen steeds uitdagender worden. Ze leren geen zwemslagen, maar wel hoe ze boven moeten komen na een val in het water en zich op de rug kunnen draaien om makkelijker adem te halen en terug te zwemmen naar de kant.

Tijdens deze activiteit zwem je samen met je kind, zodat jullie continu en veilig kunnen oefenen. Daarnaast is het ook nog heel gezellig.

• een half uur.
  • met een ouder het water in.  (gezellig en leuk)
  • watervrij worden.
  • LEREN OM ZELF, ZONDER BANDJES, NAAR DE KANT TERUG TE ZWEMMEN.
  • Zaterdag van 11:00 tot 11:30 uur en 11:30 tot 12:00 uur.

De eerste les is altijd een proefles.