Regulier (45 min)

Het A traject bestaat uit 4 niveau’s, Ieder niveau duurt gemiddeld 4 lesmaanden. (Het landelijk gemiddelde voor een A diploma is anderhalf jaar)  Voor B duurt het gemiddeld 4 maanden en voor C ook. Wanneer je dit wilt versnellen kun je gebruik maken van ons gratis oefenzwemmen of kun je jouw kind inschrijven voor een extra turbocursus in de vakantie.

In niveau 1 maken wij jouw kind watervrij en enthousiast voor zwemles. Wij noemen dit niveau daarom “Yes, naar zwemles” Deze lessen duren een half uur.

Vanaf niveau 2 duren de lessen 45 minuten. Wij vinden wij het belangrijk dat kinderen plezier hebben in de zwemles. Jouw kind schuift door naar het volgende niveau als het daar aan toe is. Zo is iedere zwemles nooit te moeilijk of te saai en altijd leuk!

Wat is de beste leeftijd voor zwemles? Starten mag vanaf 4 jaar. Omdat kinderen dan vaak net voor het eerst naar school gaan, en moe zijn, is ons advies om vanaf 4,5 jaar te starten.

Voor ouders die sneller willen dan het landelijk gemiddelde, hebben we naast de REGULIERE zwemlessen ook Speedy zwemlessen (90 minuten).

Mocht je het moeilijk vinden om hier tussen te kiezen, neem dan gerust contact op voor een advies op maat.