Particuliere (gewone) zwemles

Deze zwemles wordt op de zaterdagmiddag gegeven. De eerste groep start om 13.30 uur. Iedere les duurt drie kwartier. U mag de lessen gewoon bijwonen.

Zwemles moet voor ieder kind iets zijn om naar uit te kijken. Als ouder is het ook fijn om te weten dat uw kind zich kan redden in het water. Hoe eerder uw kind kan zwemmen hoe beter. De meeste kinderen kunnen daarom al met zwemlessen beginnen als ze 4 jaar oud zijn.

Ik leer de kinderen zwemmen via een door mij ontwikkelde en beproefde methode uit o.a. mijn zwembad De Schots periode. Voor de meeste kinderen blijkt dit een ideale methode.

We hebben altijd veel lol, maar na de watergewenningsperiode worden alle vier de zwemslagen soms ook heel intensief en serieus geoefend. Momenten tussendoor van veel plezier en theater zorgen ervoor dat de kinderen graag naar deze vorm van zwemles willen.

Diploma B en C is op zondagmiddag om 15.30 uur.