Zeemeermin/man

“Het is hier zo mooi beneden, dat zie je boven niet. Diep in de zee, diep in de zee” zingt Sebastiaan uit de Disney klassieker “de Kleine Zeemeermin”! Altijd al willen weten hoe het is om als een zeemeermin, met staart, vloeiend door het water te bewegen? Kom dan zeemeermin zwemmen bij mijnzwemschool de Noordkop! Tijdens de zeemeermin/man lessen op de zondagmiddag leer je snel en sierlijk door het water te bewegen.

Programma na zomervakantie:

Tijdelijk wegens omstandigheden gestopt

Deelnemers dienen minimaal zwemdiploma B te hebben. (bij alleen A diploma gaarne overleg).

Lessen gaan alleen door bij voldoende belangstelling. Opgave kan via het knopje contact.

Zeemeerminfeestje, waarom niet. Informeer! Zowel in Breezand als Medemblik zijn er regelmatig kinderfeestjes.