Personeel

Na zijn vertrek bij het welbekende maar gesloopte zwembad de Schots te Den Helder is het een tijdje rustig geweest rond zijn persoon. Een lang gekoesterde wens is in februari 2017 in vervulling gegaan: een eigen zwemschool met daarin nieuwe lessenreeksen gestoeld op zijn jarenlange ervaring. Het gezicht van de Schots is terug zoals ie ooit eerder beloofd had bij zijn afscheid. Badmeester, chef badmeester, manager etc… alle functies heeft deze rasechte bekende en zeer ervaren badmeester vervuld. Menig kind/volwassene kent hem dan ook nog uit die periode. Die leuke meester of die grapjas van de Schots waren veel gebruikte termen in die tijd. Plezier in de zwemlessen, vroeger in de Schots en nu bij Mijnzwemschool staan centraal in alle lessen.