Tarieven

U koopt bij ons een SPEEDY pakket inclusief diploma-garantie voor diploma A, maar betaalt dit via automatische incasso, veilig gespreid, in 14 maandelijkse termijnen van €59,-

45 minuten zwemles.
Indien uw kind instroomt vanuit een andere zwemschool/zwembad of nog door zwemt voor B of C na het SPEEDY-hoofdtraject , dan kosten deze 45 minuten zwemlessen €42 per maand, zolang uw kind zwemt.

Instromen vanuit een andere zwemschool in het SPEEDY-traject is ook mogelijk. We laten uw kind dan voorzwemmen en bepalen dan afhankelijk van het niveau de lesprijs.

Inschrijf/startpakket voor de cursus is € 36,75 en hierbij is inbegrepen het proefzwemmen + het aanvragen van de examen(s) + een eigen zwemtas + een eigen Drijfpakkie. (normaal los verkrijgbaar voor €35,-) Er komen dus geen extra onverwachte kosten meer bij.

Diplomazwemmen is bij ons gratis. (normaal vaak €30,- per keer)

Privé zwemles is mogelijk op afspraak.
1 keer per week 30 minuten zwemles. €125,- per maand
1 keer per week 45 minuten zwemles. €185,- per maand

Alle contributiebetalingen gaan via automatische maandelijkse incasso.

Oefenzwemmen
Inhalen van lessen kan alleen tijdens het gratis oefenzwemmen. U kunt dit oefenzwemmen natuurlijk ook gebruiken als extra gratis zwemlessen om het leren zwemmen te versnellen.