Speedy zwemles

2 maanden 45 minuten zwemles (voortraject)
12 maanden 90 minuten zwemles (hoofdtraject)

Voordelen van onze Speedy zwemlessen:
Gegarandeerd A
Misschien ook nog B of C gratis!
Voor een vaste pakketprijs die betaald wordt in 14 termijnen
Gratis oefenzwemmen
Zwemles in ‘t Hooge Holt
VIP-ouders

Speedy zwemles.
Het is voor veel ouders en verzorgers niet eenvoudig om naast het werk, het huishouden en sportactiviteiten de zwemlessen voor de kinderen te plannen.

MijnZwemschool heeft daarom een lespakket samengesteld waarmee de kinderen op een verantwoorde en vriendelijke wijze sneller het zwemdiploma kunnen halen.

Uw kind kan meedoen vanaf 4,5 jaar. Ons advies is te wachten tot 5 jaar omdat het dan vaak toch allemaal wat sneller, makkelijker en dus (nog) plezieriger gaat. De kinderen zijn dan namelijk goed gewend op school en zijn daaraan minder energie kwijt. Bovendien is de kans groter dat binnen de gestelde cursustijd meerdere diploma’s gratis gehaald kunnen worden.

Gratis oefenzwemmen.
Wilt u de kans nog verder vergroten om meerdere diploma’s binnen het SPEEDY traject te halen, dan kunt u ook gebruik maken van extra gratis oefenzwemmomenten. U zwemt/oefent dan samen met uw kind. De zwemonderwijzer is aanwezig voor tips en aanwijzingen.

Zwemles in ‘t Hoge Holt is leuk voor de kinderen, maar ook leuk voor de ouders.
Tijdens de 90 minuten lessen kun je zelf lekker boodschappen doen, wandelen, sporten, koffie drinken, werken, kletsen met de andere ouders, lezen in een goed boek, enzovoort… En de andere kinderen, broertjes en zusjes, kunnen in ‘t Hoge Holt ook nog gratis spelen in het indoor speelparadijs.

VIP-Ouder.
Ook is het mogelijk om één keer in de acht weken VIP-ouder (very important parent) te zijn. Dit houdt in dat je de hele les mag kijken. De docent vertelt dan vaak ook even hoe het met uw kind gaat.
Omdat er iedere les steeds 1 ouder bij het bad zit, zijn er geen rumoerige kijklessen meer nodig.

Ons systeem.
Wij geven lessen van 90 minuten, waarin veel spelenderwijs wordt aangeleerd. Actie en rust worden uiteraard goed afgewisseld. Dit alles wordt voorafgegaan door 2 maanden voortraject met lessen van 45 minuten, waarin we vooral bezig zijn met het leggen van een basis die er voor zorgt dat plezier en resultaat hand in hand gaan.

Uw kind krijgt dus 2 maanden voortraject (45 min), dan volgt 12 maanden hoofdtraject (90 min). Wanneer uw kind nadat dit SPEEDY-traject is afgesloten al een stuk onderweg is voor B of C, dan kan uw kind, indien gewenst, verder in een reguliere B/C groep.

We garanderen diploma A voor de afgesproken pakketprijs, maar afhankelijk van de startleeftijd, de presentie, het zwemtalent en hoe vaak je zelf oefent bij het gratis oefenzwemmen, kan jouw kind ook nog gratis B en C behalen binnen de cursustijd van dit SPEEDY-traject.

Het kan dat het uw kind uiteindelijk toch lukt niet om diploma A te halen binnen de gestelde cursustijd. We laten alle kinderen namelijk altijd goed afzwemmen. De kosten voor extra zwemlessen zijn dan voor ons.

Voor de SPEEDY cursus betaalt u een vaste pakketprijs gespreid en veilig af in 14 maandelijkse termijnen (zie tarieven)

Meld uw zoon/dochter direct aan via deze link of klik op de groene knop bovenaan de website (een aanmelding is kosteloos en vrijblijvend) Een mailtje sturen kan ook via het contactformulier.

P.S. Bent u nog niet zeker of (speedy) zwemles voor uw kind al geschikt is? Wij geven altijd eerlijk advies. Neem dan ook gerust contact op wanneer u vragen heeft.

Tot later in het water…

Peter, Ellen, Tini, Belinda, Robbert, Naomi en Fons